22.05.2025
: 101

Apka dla seniorów jako usługa publiczna?

22.05.2025_podcast

Data emisji:

Audycja:

Prowadzący:

Czas trwania:

Słuchaj także:

22.05.2025
Pokolenie Jutra
Magdalena Galas-Klusek
14:24 min.
Apple

Data emisji:

22.05.2025

Audycja:

Pokolenie Jutra

Prowadzący:

Magdalena Galas-Klusek

Czas trwania:

14:24 min.

Słuchaj także:

Kilka tygodni temu mówiliśmy o aplikacji SeniorApp dzięki której osoby starsze mogą znaleźć pomoc w codziennych obowiązkach takich jak zakupy, sprzątanie i drobne naprawy, a inni mogą oferować swoje usługi. Dziś sprawdzimy czy ta aplikacja ma szansę na rozwój pod kątem publicznych usług, będzie też o potencjale rynku silver i społecznej misji takich działań Gościem: Igor Marczak z fundacji SeniorApp
UDOSTĘPNIJ!
Polecane
#edukacja medialna#wiedza

Child ALERT!

Na jakie zagrożenia narażone jest dziecko podczas korzystania z komunikatorów internetowych? Czym jest „child grooming”? Czy rodzic ma prawo czytać prywatną korespondencję dziecka? Jak rozmawiać o zagrożeniach w Internecie z dzieckiem, nastolatkiem? Internet to też wiedza i grupy zainteresowań, jak mądrze korzystać z Internetu. O tym wszystkim z Łukaszem Wojtasikiem ekspertem ds. bezpieczeństwa dzieci i młodzieży w Internecie z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

16:3116.05.2025
#edukacja medialna#wiedza

Podcast w Radiowej Akademii Dziecięcej

Dzisiaj odsłonimy nieco kulisy zajęć Radiowej Akademii Dziecięcej, zorganizowanej przez Radio Kielce i Centrum Edukacji Medialnej. Młodzi ludzie poznają radio i co tydzień biorą udział w zajęciach z doświadczonymi dziennikarzami i realizatorami. Ostatnio mieli okazję dowiedzieć się czym jest podcast. Podczas zajęć powstały 3 podcasty historyczny, kryminalny i dotyczący nowych technologii. Młodzi ludzie sami wybrali sobie tematykę, sami się nagrali i montowali. Już za chwilę powiemy o efektach ich dwugodzinnej pracy nad podcastem.

16:3116.05.2025
#edukacja medialna#wiedza

Emotica AI

Na Politechnice Świętokrzyskiej powstał system Emotica AI, który wykorzystuje sztuczną inteligencję do rozpoznawania emocji podczas rozmów z agentami Call Center, ponadto stworzono voiceboty które rozpoznają rzeczywiste intencje rozmówców, mówi prof. Stanisław Deniziak i dr inż. Katarzyna Poczęta z Politechniki Świętokrzyskiej

09:4722.04.2025